ریل کشوکابینت

کابینت ها مجموعه ای از کمد های در دار و کشودار است . کابینت ها سبب نظم بخشیدن به محیط می باشند. کابینت ها شامل قفسه هایی چندین طبقه است. نحوه نصب کابینت در آشپزخانه به گونه ای است که دیواره ها درپشت و زیر کابینت در دسترس نیست. از اجزای  مهم در یراق کابینت  و یراق آلات کمد دیواری و یراق آلات درب می توان ریل کابینت برای کشوها و جک کابینت برای دربها ونیز گازور و دستگیره کابینت را نام برد . کیفیت این اجزا تآثیر به سزایی در عملکرد کابینت ها دارد . گاه اینترنتی یراق کابینت سولوس مارکت در این مقاله در مورد ریل کابینت اطلاعاتی به شما کاربر محترم ارائه می نماید.

تاریخچه نصب کابینت :

کابینت های آشپزخانه در قرن بیستم اختراع شده اند. قبل از جنگ جهانی اول از صندوق هایی برای دخیره سازی مواد غذایی خشک استفاده می شد. در خانه های بزرگتر ظروف معمولی در اتاق ناهارخوری قرار می گرفت. مواد غذایی مانند شیر، گوشت وسبزیجات روزانه اری و تهیه می شد. در دوران صنعتی افزایش علاقه به بهره وری خانوار سبب شد.در سال 1920 تحقیقات گسترده ای توسط روانشناسان صنعتی از جمله مولر گیلبرت انجام شد. و این زمینه ساز پیشرفت های بعدی در زمینه طراحی کابینت و یراق آلات کابینت  یراق آلات شلف آشپزخانه شد. پیشرفت های تکنولوژی درنهایت امکان تولید کابینت در مقیاس صنعتی را فراهم کرد. در ایالت متحده از صفحانت لمینت مانند و پلاستیکی فشرده رونق پیدا کرد. در نهایت کابینت آشپزخانه های امروزی با یراق کابینت کارا تر مرسوم شد. امروزه لمینت ها در سطح کابینت جای خود را به سنگ وکوارتز داده است . در اروپا در سال 1920 کابینت مرسوم شد . کابینت های بدون قاب مورد توجه معماری مینیمالیسم قرار گرفت . آموزش تصویری طریقه نصب جک کابینت را در گاه اینترنتی یراق آلات کابینت بیابید.

 

کابینت های امروزی : 

در طراحی های مدرن علاوه بر کابینت ها دیگر عناصر طراحی آشپزخانه روی انتخاب دکور تاثیر می گذارد. از جمله این عناصر می توان به اجاق صفحه ای ، سینک توکار اخوان ، هود توکار اشاره کرد. طراحی آشپزخانه مدرن امروزی تا حدی به عنوان یک نتیجه از تحقیقات ارگونومی توسعه پیدا کرده است .

کارکرد کابینت ها بسیار مهم است . تحقیقات دانشمندان انسان شناسی نشان داده است که : رضایت صاحبخانه ها ازآشپزخانه در تعامل با کابینت ها است . امکانات افزوده شده به کابینت های امروزی  سبب صرفه جویی در فضای آشپزخانه شما شده است . یراق ایرانی در حال حاضر با یراق آلات کابینت ترکیه رقابت دارد. 

کشو کابینت

ساخت کابینت ها با انواع کشوهای عمیق برای قرارگیری وسایل آشپزخانه و کشوهای قفسه ای برای جلوگیری از خم شدن بیش از حد کاربر از نکات مثبت کابینت های امروزی است . استفاده از یراق کابینت با کیفیت و نصب لولا کابینت با کیفیت و جک کابینت در انواع در که بصورت داشپورتی باز می شود خود کارایی کابینت را چندین برابر می کند. ریل کابینت یک نوع از یراق آلات کابینت است که در کشو کابینت و کمدها کاربرد دارد . هرچه کیفیت انواع ریل کابینت بیشتر باشد . کشو کابینت روان تر و بی صدا حرکت می کتد. کشو کابینت دسترسی به محتوای کابینت را آسانتر می کنند . هر کشو در حالت عادی 37 تا 50 کیلوگرم را نگه می دارد. کشو یکی از قسمت های کاربردی در کابینت آشپزخانه ها و دفاتر و گارگاه ها است . ریل کشو امکان استفاده از کشو را فراهم می کند. انواع ریل کشو در مصارف مختلف و کدهای دیواری و کابینتی کاربرد دارد. 

ریل کابینت

ریل کابینت 

ریل ها از نظر نوع و جنس سه گروه تقسیم شده اند :

1- ریل غلتکی 

اولین نوع و ساده ترین آن ریل غلتکی است .

2- ریل ساچمه ای 

حرکت روان و استحکام بالا از خصوصیات این نوع ریل است . از انواع ریل ساچمه ای می توان به ریل ساچمه ای ساده ، ریل ساچمه ای ترمز دار، ریل ساچمه ای آرام بند و ریل ساچمه ای تاچ یا لمسی اشاره کرد. 

3- ریل تاندم باکس 

مدرن ترین ریل کشو است . ریل تاندوم باکس در ابعاد مختلف کاربرد دارند. 

ریل کشو و کمد در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد. بزودی در مورد انواع ریل کابینت در سات گاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت توضیحات جامعی ارائه خواهیم کرد . در صورت مفید واقع شدن مطالب ما را در گوگل پلاس دنبال کنید با تشکر از همراهی شما .

 

 

 

 

 

 

 

 


solosmarket کابینت ,یراق ,آشپزخانه ,آلات ,انواع ,ساچمه ,یراق آلات ,یراق کابینت ,آلات کابینت ,گاه اینترنتی ,طراحی آشپزخانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای الکترونیک آمپر | Electronic Amper مرجع مقالات تخصصی فلوئنت دکوراسیون داخلی آرام اینجا همه چی به هم مرتبطه بروز ترین اطلاعات و مطالب و خبر در همه زمینه ها وب نوشت استاد محمد پیکری کلبه محبت