عرضه کننده: گنج یاب، طلایاب، ، اسپادانا
 توضیحات: 

جی پی ای 1000 جدید ترین شرکت کی تی اس الکترونیک آلمان می باشد . جی پی ای 1000 توانایی تشخیص و شناسایی اتوماتیک طلا ، فلزات مفید ، دفینه ، حفره و بالانس زمین را دارد . این بر مبنای تکنیک الکترو مغناطیسی کار کرده و با قدرت شناسایی بالا برای انواع خاک ها شورزار ها و مکان های مختلف بصورت اتوماتیک کاربرد دارد . طول این 275 سانتی متر است و 8 کیلوگرم وزن دارد . قابلیت پیدا کردن انواع فلزات و فضاهای خالی ، حفره ها تا عمق حد اکثر 15 متر را دارد. گنجیابی کاملا حرفه ای و پر قدرت است . سنسورهای دقیق و حساس به کار رفته در جی پی ای 1000 این را در جستجوی دقیق جهت بدست آوردن بالانس زمین و شناسایی طلا، فلزات گرانبها، حفره ها ، گنجینه های باستانی یاری نموده و اندازه تقریبی و عمق تقریبی هدف را اندازه گیری می نماید . اطلاعات دریافتی و شناسایی های انجام شده بوسیله یک جعبه خیلی کوچک ، که برای راحتی حمل نقل زیر ساعد دست قرار می گیرد ، دریافت و آنالیز شده و از طریق بلوتوث به صفحه نمایش انتقال داده می شود . یکی از قابلیت های مهم این ، توانایی تشخیص گنجینه ها و حفره ها از مواد معدنی و مواد غیر مفید و توانایی شناسایی و تفکیک فلزات گرانبها از فلزات بی ارزش است . این قابلیت با نصب نرم افزار های خاص بکارگرفته شده و برنامه ریزی شده توسط شرکت کی تی اس آلمان قابل انجام است . باتری لیتیومی این 6 تا 12 ساعت کارایی دارد ودر صورت نیاز حتی می توان با جا فندکی خودرو شارژ نمود . میله تلسکوپی این بسیار سبک و قابل تنظیم بوده و سنسورهای بسیار حساس بکارگرفته شده در آن این را به بهترین دنیا تبدیل کرده است .

www.felezyabgem.com

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این توانایی شناساندن فلز با استفاده از طول موج های نمایش داده شده بر روی است بطور مثال عدد 100 یا بیشتر نمایانگر طلا ، بین 60-100 نمایانگر آهن ، بین 40-60 نمایانگر مس و 20-40 دیگر فلزات سبک مانند آلومینیوم است . یکی دیگر از قابلیت های این استفاده از 5 رنگ متفاوت در صفحه نمایش آن که کوچک ترین تغییرات و بالانس در زمین را همراه با اطلاعات نوع فلز و نوع دفینه مشخص می سازد. اطلاعات دریافتی از را حتی می توان بر روی یک مموری ذخیره کرد و برای بررسی های بعدی به کامپیوتر انتقال داد . کویل جستجوی ضد آب ، آدابتور با 110 وات اضافه شارژ ، کیف و بند حمل ، صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا از متعلقات این می باشد .

 

تلفن های تماس :

 

09100061386

09100061387

09100061388



جم | و | ارائه برترین ها ,فلزات ,قابلیت ,شناسایی ,نمایش ,حفره ,صفحه نمایش ,اطلاعات دریافتی ,بالانس زمین ,توانایی تشخیص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

باد سنج بهترین سایت تعمیرات تخصصی لوازم خانگی صداي قلعه جوق برنامه های کاری آرایشی و بهداشتی sazokar